Thomas.jpg

THOMAS AMUNDSEN

Administrerende Direktør

Thomas startet sin karriere innen Forsvaret med utdanning fra Hærens Krigsskole. Etter 11 år i Forsvaret begynte han innen telekommunikasjon, og har nå vært i bransjen i over 20 år, blant annet i selskaper som EUnet, Catch, Ventelo, Broadnet og InfoCare. Han har lang erfaring innen salgsledelse, forretningsutvikling og forhandlinger.

«Jeg synes det er veldig spennende å være med å videreutvikle en utfordrer til de større aktørene. Med så dyktige kollegaer på laget gleder jeg meg til å gå på jobb hver dag.»

Younes.jpg

YOUNES ARRAS

Key Account Manager

Younes har studert salg, distribusjon og markedsdrift ved Kjøpmannskolen i Oslo. Han har jobbet de siste 7 årene som kjøpmann, og da han startet var han en av landets yngste kjøpmenn noensinne. Younes startet som "hunter" i Gig Networks, og er nå Key account manager og ivaretar selskapets kundeportefølje. 

«Jeg har jobbet i over 2 år i GIG Networks og føler at jeg jobber for det beste selskapet. Her trives jeg veldig godt med hyggelige kolleger, men også et profesjonelt miljø.» 

Merethe.jpg

MERETHE SÆTREN

Leveransekoordinator

Merethe har utdanning innen Markedsføring og Ledelse fra BI, og har jobbet i Telecom bransjen siden 1998. Merethe har lang erfaring som koordinator for bredbåndsleveranser og har jobbet i selskaper som Telenor, BaneTele, Ventelo, Broadnet og Global Connect.

«Jeg trives godt med å jobbe i et mindre selskap. I GIG Networks har jeg gode kolleger og en variert arbeidsdag. Det er alltid noe nytt å lære og jeg liker godt å hele tiden være i faglig utvikling.»

Daniel.jpg

DANIEL SIGERSTAD

Senior nettverksingeniør

Daniel har en bachelor fra Høyskolen i Tromsø, og har flere sertifiseringer fra IT Akademiet i Oslo. Daniel er i dag teknisk ansvarlig i Gig Networks, og startet sin karriere i selskapet som leveransemedarbeider i 2009. Daniel er kunnskapsrik og har et stort hjerte for våre kunder. 

«Jeg trives godt med å kjenne alle systemer og den tekniske plattformen ut og inn, og setter stor pris på de gode rutinene og den gode dokumentasjonen vi har opparbeidet fra dag én. Det betyr mye for meg at GIG Networks er en aktør kundene våre kan stole på.»

Marius.jpg

MARIUS BRASKERUD

Forhandleransvarlig

Marius er vårt sportslige alibi. Han har spilt Håndball på eliteserienivå fra 2006 til 2013, og samtidig studert administrasjon og ledelse ved Høyskolen i Oslo og Akershus. Marius har vært ansatt i Gig Networks siden 2015, og startet som Account manager. I dag er Marius ansvarlig for selskapets partnere.

«Jeg liker det gode miljøet og de hyggelige kollegene i GIG Networks. I et lite selskap er det varierte oppgaver, og man får mulighet til å lære seg mange sider ved en organisasjon. Det syntes jeg er spennende.»

Garthi.jpg

GARTHI SABES

Account Manager

Sommeren 2019 gikk Garthi ut fra Høyskolen i Kristiania med en imponerende A på sin bachelor i salgsledelse og markedsføring. Samme høst ble han en del av sagsteamet til GIG Networks. Han har i tillegg salgserfaring fra jobber ved siden av studiene. 

«Jeg liker at det i GIG Networks er raske beslutningsprosesser og kort vei mellom avdelingene. Som selger i GIG Networks får vi utdelt oppnåelige mål, og dette er viktig for mestringsfølelse og trivsel.»

Slavica.jpg

SLAVICA BELCOVSKA

HR, Administrasjon og Regnskapsansvarlig

Slavica er utdannet innen regnskap, og har tidligere jobbet hos Regnskapsbistand (ECIT) i 8 år. Slavica startet som administrasjonsansvarlig sommeren 2018, og innen kort tid fikk hun også ansvar for regnskap og faktura. Slavica har i tillegg ansvaret for HMS, og passer på at alle i GIG Networks har det sosialt og hyggelig.

«Jeg syntes det er fint å jobbe i et lite, transparent selskap, hvor det er forståelse for enkeltindividet og fleksibilitet i hverdagen. I Gig Networks har vi et hyggelig miljø og trivelige sosiale aktiviteter.»

Magnus.jpg

MAGNUS FORSMAN

Ansvarlig for kundeservice

Magnus har studert samfunnsøkonomi ved Universitetet i Oslo og har 10 års erfaring innen salg, teknisk support og kundeservice.  Magnus har de siste seks årene vært ansvarlig for kundeservice hos GIG Networks.

«Jeg er ansvarlig for flere av våre interne systemer, og kombinasjonen av arbeidsmiljø og arbeidsoppgaver gjør at jeg trives godt i GIG Networks.»